eng maged mahmoud
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

lovely site

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

خطوبة وفرح ولا فرح بس

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
love_for_life
EXTRA ORDINARY MEMBER
EXTRA ORDINARY MEMBER
love_for_life

المساهمات : 340

خطوبة وفرح ولا فرح بس Empty
مُساهمةموضوع: خطوبة وفرح ولا فرح بس   خطوبة وفرح ولا فرح بس I_icon_minitime2008-07-05, 2:07 am

هبدا النهاردة بعد العودة بموضوع خفيف تسخين كدة قبل ما ندخل على المواضيع التقيلة بس يارب مكنش انا الى تقيل عليكم.

انت كشاب تحب تعمل خطوبة كويسة وبعدين فرح ولا تعمل خطوبة على الضيق وتعمل فرح كبير.

فى ناس هتقلى ايه السؤال العبيط ده وايه المشكلة لما نعمل خطوبة كويسة وفرح كبير.

هقله لا فى مشكلة احنا عارفين ان الخطوبة على العروسة والفرح على العريس وحاليا مع ظروف الشباب الى زى الزفت صعب ان شاب يتحمل تكاليف فرح كبير.

فممكن تتعمل خطوبة على الصيق وفرح كبير يشترك فيه العريس والعروسة.

ولا اقلك فى حل كويس برده تتعمل خطوبة كويسة وفرح كبير ويتقسم تكاليفهم بين العريس والعروسة بالنص او العريس اكتر شوية.

يا ترى انت تفضل اى حل من دول؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وطبعا الكلام موجه برده للبنات العرايس الحلوين الى معانا على المنتدى الموضوع ميخصش الشباب بس
ماجد محمود
Administrator
Administrator
ماجد محمود

المساهمات : 206

مُساهمةموضوع: رد: خطوبة وفرح ولا فرح بس   خطوبة وفرح ولا فرح بس I_icon_minitime2008-07-05, 2:20 am

جميل قوى الموضوع ده كبدايه حلوه خاصة انه بيتكلم عن ليلة العمر

انا انشاء الله هخلى الخطوبه ضيقه على قد مقدر هتسالونى طيب ليه ؟

الخطوبه فنظرى هى اول فرحه للعريس والعروسه وعلى قد مااقدر اخليها للاهل

والاصحاب القريبين منى قوى ...... بحس انى هفرح اكتر بحبيبتى واحنا وسط كل اللى

بيحبونا بجد مش مجرد ناس معزومين

عاوز اعرف مين اللى معايا فالراى ده
https://magoood.hooxs.com
neno
EXCELLENT MEMBER
EXCELLENT MEMBER
neno

المساهمات : 42

مُساهمةموضوع: رد: خطوبة وفرح ولا فرح بس   خطوبة وفرح ولا فرح بس I_icon_minitime2008-07-05, 3:19 am

جميل الموضوع ومن رايى ان الاحلى لما يكون خطوبه كويسه وفرح كبير وجميل ان العروسه والعريس يشتركوا فى كل حاجه لكن موضوع الخطوبه على العروسه والفرح على العريس ده مش بيكون حلو لان فى عائلات بتدى شروط غريبه وبيحصل مشاكل لكن لما يكون كل حاجه بالنص ده هيمنع موضوع الشروط ولا ايه رايكم
love_for_life
EXTRA ORDINARY MEMBER
EXTRA ORDINARY MEMBER
love_for_life

المساهمات : 340

مُساهمةموضوع: رد: خطوبة وفرح ولا فرح بس   خطوبة وفرح ولا فرح بس I_icon_minitime2008-07-05, 3:50 am

انا موافق تماما على رايى نينو وده رايى برده وحتى المشاركة هتخلى فى روح حلوة بين العروسين وهتعودهم على التعاون من الاول
just_dream
EXCELLENT MEMBER
EXCELLENT MEMBER
just_dream

المساهمات : 65

مُساهمةموضوع: رد: خطوبة وفرح ولا فرح بس   خطوبة وفرح ولا فرح بس I_icon_minitime2008-07-05, 11:35 am

هييييييييييييييييييييييه دنيااااااااااااااااااااااااااااا

اية ياعم شريف انت مستعجل اوى كدة لية طيب نلاقى العروسة الاول وبعدين لو طلبت كل حاجة عليا ماشى ياسيدى

المهم انا من وجهة نظرى ان فعلا أحسن حاجة اننا نعمل خطوبة على الضيق جدا علشان نفرح بس ونخلى الفرحة الكبيرة للأخر فى ليلة العمر على رأى ماجد ودة فعلا اللى حصل فى فرح اختى واللى فعلا اتصرف فية فلوس كتير بالمشاركة بين أختى وعريسها وطلع فى النهاية جميل جدا وطبعا دة هيساعدهم فعلا على التعاون الدائم بينهم
drnnonna
EXTRA ORDINARY MEMBER
EXTRA ORDINARY MEMBER
drnnonna

المساهمات : 235

مُساهمةموضوع: رد: خطوبة وفرح ولا فرح بس   خطوبة وفرح ولا فرح بس I_icon_minitime2008-07-06, 8:03 pm

بصراحة just_dream جاب من الاخر مستعجل ليه بس love_for_life
بالنسبة لرأي انا احب ان الخطوبة تكون علي اضيق الحدود عشان اكتر من سبب
اولا انا مش بحب البهرجة اللي علي الفاضي والرسم قدام الناس وكدا اهم حاجة عندى ان ارضي ربنا وانا اكون راضية من جوايا
وكمان عشان الخطوبة دى اصلا عشان العيلتين يتعرفوا علي بعض مالهاش لزمة الناس تكون موجودة
كمان بحب الهدوء كدا والبساطة في كل حاجة مش احب الناس تيجى وتقعد تتكلم اصل الناس علي طول بتتكلم بس في الاول كدا ممكن كلامهم يجرح
كمان انا صحباتى اللي عملوا خطوباتهم كبيرة اتفركشت عندى عقدة من الخطوبة الكبيرة دى
اما الفرح يكون كويس اهم حاجة انى اكون راضية عن كل حاجة بعملها ومستمتعة بيها حتى لو مش غالية ولا كبيرة
يارب وجهة نظرى المتواضع تكون وصلت لكم
يلا سلام مؤقت اشوفكم في موضوع تانى

خطوبة وفرح ولا فرح بس
صفحة 1 من اصل 1