eng maged mahmoud
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

lovely site

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

[i]احلى تحية لأجمل منتدى(منتدى الشباب الكووول)[/i]

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
just_dream
EXCELLENT MEMBER
EXCELLENT MEMBER
just_dream

المساهمات : 65

[i]احلى تحية لأجمل منتدى(منتدى الشباب الكووول)[/i] Empty
مُساهمةموضوع: [i]احلى تحية لأجمل منتدى(منتدى الشباب الكووول)[/i]   [i]احلى تحية لأجمل منتدى(منتدى الشباب الكووول)[/i] I_icon_minitime2008-07-04, 12:27 am

مساء الخير على أجمل منتدى و اجمل اعضاء cheers

فى البداية احب اهنيكم على الاجازة مع انها متأخرة اوى بس باذن اللة تكون أجازة سعيدة علينا كلنا ونقضيها بالطول والعرض وأحب كمان اباركلكم كلكم على النتايج للناس اللى نتايجهم طلعت خلاص واللى لسة مطلعتش قبل ما تطلع علشان ابقى أول واحد يباركلكم ان شاء اللة وطبعا هابقى أول واحد يشرب الحاجة الساقعة (مش عاوزين بخل من أولها) Laughing

وأحب أوجة تحية كبيرة لمجود على التصميم الجميل بتاع المنتدى دة لأنة فعلا جامد sunny cheers

بس اية الكسل دة عاوزين نفتح مواضيع جامدة بقى ونشتغل Sleep
drnnonna
EXTRA ORDINARY MEMBER
EXTRA ORDINARY MEMBER
drnnonna

المساهمات : 235

مُساهمةموضوع: رد: [i]احلى تحية لأجمل منتدى(منتدى الشباب الكووول)[/i]   [i]احلى تحية لأجمل منتدى(منتدى الشباب الكووول)[/i] I_icon_minitime2008-07-04, 10:01 pm

ميرسي يا just_dream علي الموضوع دا
وانا كمان بقولك مبروك يا ماجد علي التعديل الجديد في المنتدى
وان شاء الله يبقي خير عليكم كلكم
بس حبيت اقولك انكم وحشتونى
ماجد محمود
Administrator
Administrator
ماجد محمود

المساهمات : 206

مُساهمةموضوع: رد: [i]احلى تحية لأجمل منتدى(منتدى الشباب الكووول)[/i]   [i]احلى تحية لأجمل منتدى(منتدى الشباب الكووول)[/i] I_icon_minitime2008-07-05, 12:12 am

ميرسى جدا ياجماعه على الكلام الحلو ده اللى بيشجعنى علطول

وعلى فكره انا عاوز نقد للشكل مش كله كلام حلو كده

اللى شايف ان الشكل الجديد ناقصه حاجه يقول
https://magoood.hooxs.com
love_for_life
EXTRA ORDINARY MEMBER
EXTRA ORDINARY MEMBER
love_for_life

المساهمات : 340

مُساهمةموضوع: رد: [i]احلى تحية لأجمل منتدى(منتدى الشباب الكووول)[/i]   [i]احلى تحية لأجمل منتدى(منتدى الشباب الكووول)[/i] I_icon_minitime2008-07-05, 1:07 am

يا الفين اهلا وعشر الاف سهلا على اجمل واحلى اعضاء منتدى.

ياااااااااه الواحد كان وحشه الدخول على المنتدى والكلام مع الاعضاء الجمال دول وتبادل الاراء والمشاركات الى مفيش زيها.

عايزين نطلع قرف الامتحانات بشغل من نار فى المنتدى وفتح مواضيع جديدة.

وبحب ابارك برده للناس الى خلصت امتحانات اخر سنة وهتستريح من قرف المذاكرة والامتحانات.

وبرسل باقة من الورد لعضوة المنتدى نينو بمناسبة نجاحها ومش نجاح وخلاص لا ده بتقدير كمان.

وبشكر صديقى مجود على المجهود الفظيع الى بذله علشان نرجع نشوف المنتدى بالشكل الرائع ده.

بتهيالى كفاية تهانى كدة وندخل على الشغل بقى ولا ايه.
neno
EXCELLENT MEMBER
EXCELLENT MEMBER
neno

المساهمات : 42

مُساهمةموضوع: رد: [i]احلى تحية لأجمل منتدى(منتدى الشباب الكووول)[/i]   [i]احلى تحية لأجمل منتدى(منتدى الشباب الكووول)[/i] I_icon_minitime2008-07-05, 3:12 am

ازيكم يا جماعه وحشتونى كتير بس انا زعلانه منكم علشان لسه فاكرين دلوقتى ان انتم تسالوا على المنتدى وعلى ال فيه بس يلا سماح المره دى المهم انتم عاملين ايه واتمنى ان انتم تقضوا اجازه سعيده وميرسى كتير وعقبالك يا اجمل واحلى اخ وعقبالكم يا شباب كلكم و قولى بس عنوانك يا دريم وانا ابعتلك البيبسى والجاتو حالا على البيت وان شاء الله لما تنجحوا كلكم نبقى نحتفل مع بعض
just_dream
EXCELLENT MEMBER
EXCELLENT MEMBER
just_dream

المساهمات : 65

مُساهمةموضوع: رد: [i]احلى تحية لأجمل منتدى(منتدى الشباب الكووول)[/i]   [i]احلى تحية لأجمل منتدى(منتدى الشباب الكووول)[/i] I_icon_minitime2008-07-05, 11:58 am

السلام عليكم

ألف شكر يانينو على العرض الجامد دة بس انا مطلبتش غير حاجة ساقعة بس وهستنى شريف والباقيين لما ينجحوا وأبقى أكمل باقى العزومة علشان مكلفكيش كتير

وألف ألف مبروك على النجاح والتقدير مرة تانية وادعيلنا cheers
neno
EXCELLENT MEMBER
EXCELLENT MEMBER
neno

المساهمات : 42

مُساهمةموضوع: رد: [i]احلى تحية لأجمل منتدى(منتدى الشباب الكووول)[/i]   [i]احلى تحية لأجمل منتدى(منتدى الشباب الكووول)[/i] I_icon_minitime2008-07-05, 5:27 pm

just_dream كتب:
السلام عليكم

ألف شكر يانينو على العرض الجامد دة بس انا مطلبتش غير حاجة ساقعة بس وهستنى شريف والباقيين لما ينجحوا وأبقى أكمل باقى العزومة علشان مكلفكيش كتير

وألف ألف مبروك على النجاح والتقدير مرة تانية وادعيلنا cheers
الله يبارك فيك وعقبالك يا رب وتجيب تقدير عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالى جدا ومش فى حاجه تغلى عليك دانتم اخواتى

[i]احلى تحية لأجمل منتدى(منتدى الشباب الكووول)[/i]
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-