eng maged mahmoud
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

lovely site

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ثانى مباراة فى نصف النهائى الاوربى

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
love_for_life
EXTRA ORDINARY MEMBER
EXTRA ORDINARY MEMBER
love_for_life

المساهمات : 340

ثانى مباراة فى نصف النهائى الاوربى Empty
مُساهمةموضوع: ثانى مباراة فى نصف النهائى الاوربى   ثانى مباراة فى نصف النهائى الاوربى I_icon_minitime2008-04-23, 11:43 pm

كانت المواجهة الثانية اليوم فى نصف النهائى الاوربى بين برشلونة الاسبانى ومانشيستر يونايد والتى انتهت بالتعادل 0/0 غاية فى الروعة والجمال.

فقد لعب برشلونة كر ممتعة وجميلة بقيادة الفتى الارجنتينى (ليونيل ميسى) وسيطر على مجريات اللقاء ولم تظهر خطورة المان الا فى لحظات قليلة بفضل تحركات النجم البرتغالى (كرستانو رونالدو) الذى اهدر ضربة جزاء فى اول ثلاث دقائق.

نجح( السير الن فيرجسون) فى الحصول على ما يريد من المباراة على امل حسم الصعود فى لقاء العودة على ملعب الاولد ترافورد معقل المان.
AHMEDMEDO
EXCELLENT MEMBER
EXCELLENT MEMBER
AHMEDMEDO

المساهمات : 58

مُساهمةموضوع: رد: ثانى مباراة فى نصف النهائى الاوربى   ثانى مباراة فى نصف النهائى الاوربى I_icon_minitime2008-04-26, 9:47 pm

والله يا شريف
انا شفت المباراه ومش حاسس انها كانت تليق بمستوى الفريقين عشان معظم اللعب غالبا كان فى نصف الملعب بس طبعا
(كريستيانو رونالدو)دا حاجة تانيه بس صعب اوى الضربه اللى ضيعها عشان كانت ممكن تقلب احداث المباراه
بس متهيألى ان برشلونه مش هيعرف ياخد المباراه من المان على ارضه وسط جمهوره وعن نفسى انا نفسى المان وليفربول فى النهائى
ولا ايه رأيك ترشح مين للفاينل
Evil or Very Mad
ماجد محمود
Administrator
Administrator
ماجد محمود

المساهمات : 206

مُساهمةموضوع: رد: ثانى مباراة فى نصف النهائى الاوربى   ثانى مباراة فى نصف النهائى الاوربى I_icon_minitime2008-04-26, 11:37 pm

انا رايي ان المان يونايتد هو السبب فشكل سير المباراة بالطريقة دى

عشان اليكس فيركسون يهمه انه يلعب المتش فملعب الاحلام من غير ميكون دخل فيه اهداف فمتش الزهاب
https://magoood.hooxs.com
love_for_life
EXTRA ORDINARY MEMBER
EXTRA ORDINARY MEMBER
love_for_life

المساهمات : 340

مُساهمةموضوع: رد: ثانى مباراة فى نصف النهائى الاوربى   ثانى مباراة فى نصف النهائى الاوربى I_icon_minitime2008-04-27, 1:04 am

انا نفسى النهائى يكون بين المان لانه فريقى المفضل والليفربول

ثانى مباراة فى نصف النهائى الاوربى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-